sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Lasiliukuoviseinä

Onpahan sanahirviö. Mutta sellaisen lasiliukuoviseinän tosiaan haluan, näin niitä kevätmessujen raksapuolella, ja olin ihan myyty. Mahtava. Ihan hillitön. Se, että Profin on kotimainen yritys joka valmistaa näitä ovia edelleen suomessa, on toki iso plussa!


kuva: profin.fi

Olohuoneesta voisi olla tälläinen terasille, ja kesällä sen saisi sitten lähes yhdeksi tilaksi. Joku inhorealisti jo minulle motkotti että sitten tulee hirveästi ötököitä sisään, mutta en nyt halua kuulla mitään järkevää. Nyt haaveillaan, tämä on se kiva osuus :-D


3 kommenttia:

  1. Mä myös haaveilen samaisesta lasiliukuoviseinästä. Sen verran kirpaisi kustannuspuolella kun viime syksynä tarjousta kyselin, että jäi edelleen haaveeksi, mutta jahka tässä oottelee, niin toivottavasti joku päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon varmaan joku robotti kun en osaa noita tunnisteita lukea. Nyt kolmannella yrityksellä tärppäsi kun siellä oli but machine... Katotaan kuin nyt käy.

      Poista
    2. Pitäisköhän ottaakin ne pois. Haluaisin kuitenkin sallia anonyymit kommentoijat, mutta tuolla toisaalla ainakin se sai aikaan hirveän spämmiryöpyn :-P No, jos laitan kokeeksi niin katsotaan :-)

      Liukuovi on kyllä saatava, jotenkin! Messuilla oli esimerkkiovi, ja sen hinta oli kuulema noin reilu kaksi tonnia. Ja siinä oli kuitenkin toki mukana se viereinen ikkuna myös. Eli ei mun laskujen mukaan ihan hirveesti kalliimpi kuitenkaan olisi, kuin ostaa sen kokonaisuuden kokoinen ikkuna ja siihen ikkunallinen tavallinen ovi? Mut siis kuitenkin älyttömästi hienompi! Vaihtoehto on sitten ikkunallinen parivovi terassille, mutta niissä epäilyttää se ovilevyjen välinen liitos, jos ovet yhtään venkoilee. Kassellaan ;-)

      Poista

Kiva kun kävit, kiitos viestistäsi!